Fontos Anyák Napi Információ

Az édesanya mindenki életének egyik legfontosabb személye. Szerezzen neki örömet, és lepje meg egy szép anyák napi virággal! Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat az anyák napi rendelésekkel kapcsolatban.

Hasznos tipp: avasoljuk, hogy Anyák napi virágait kérje szombati (május 4-i) kiszállítással. Így Édesanyja egész hétvégén élvezheti a gyönyörű virágokat, a virágosoknak több ideje lesz elkészíteni a csokrot, és Önnek sem kell aggódnia, hogy a virágok csak vasárnap este érkeznek meg. Évről évre egyre több visszatérő Fleurop vásárló választja ezt a megoldást!

KÉRDÉSEK A SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

A következő nagyobb városokba és ezek 25 km-es körzetébe nem fogunk tudni szállítani Anyák napja során: Gyula, Záhony, Kapuvár, Nagyatád, Tamási, Hőgyész, Berettyóújfalu, Szeghalom, Sátoraljaújhely, Sárospatak, Encs, Kisvárda, Karcag, Püspökladány, Kisújszállás, Törökszentmiklós, Füzesgyarmat.

Mennyibe kerül a szállítás?

Az egységes szállítási díj Magyarországon belül 3400 forint. Néhány vidéki település esetén extra szállítási díjat számítunk fel. Erről a megrendelés folyamán tájékozódhat, illetve ügyfélszolgálatunk minden esetben a lehető legrövidebb időn belül tájékoztatja Önt.

Hova tudok virágot küldeni?

Minden igyekezetünkkel igyekszünk kiszolgálni egész Magyarország területét, azonban előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a lehető legrövidebb időn belül emailben tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.

A szállítási korlátozások és a már bezárt helyszínek legújabb információi az idei anyák napjára.

Mikor érkezik a virág?

Rendszerünk automatikus felajánlja kiválasztásra, hogy mikor történjen meg a kiszállítás. Azonban a megváltozott szállítási logisztika miatt, a teljesítést csak napra pontosan garantáljuk, a preferált időpontot pedig javaslatként kezeljük.

A kiszállítás Anyák napján egészen az esti órákig történik, kérem, legyenek türelemmel. A kiszállítás pontos időpontjáról nem tudunk felvilágosítást nyújtani, ezért kérjük, ezzel kapcsolatban ne keressenek telefonon, így annál gyorsabban tudjuk a megrendeléseket teljesíteni. Javasoljuk, hogy Anyák napi virágait kérje szombati kiszállítással, így nem kell aggódnia, hogy mikor érkezik ki a csokor.

Az ország egyes területeire (vidéki, kisebb települések) a megváltozott logisztika miatt egyes rendelések már szombaton kiszállításra kerülhetnek.

Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím - beleértve a telefonszámot és annak előhívóját, emeletet, ajtót, kapucsengőt, stb. - pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem időben sikerül kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím vagy telefonszám miatt.

Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

Ebben az időszakban folyamatosan égnek a vonalaink, ezért előfordulhat, hogy nehezen tud elérni minket telefonon. Azt javasoljuk, hogy chaten vagy emailen lépjen velünk kapcsolatba az info@fleurop.hu email címen.

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

Amennyiben a megrendelés leadását követően jut tudomására, hogy a címzett nem tartózkodik a megadott címen (pl. munkahely), ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot emailben info@fleurop.hu vagy telefonon a +36 20 378 6741-es számon és módosítjuk a címet, amennyiben a lehetőség még adott.

Küldhetek aznapra is virágot Anyák napján?

Anyák napja az év legforgalmasabb napja a virágküldő szolgálatok számára, ezért azt javasoljuk, hogy időben rendeljen, hogy elkerülje a csalódást a nagy napon.

Bizonyos mennyiségű rendelés felett, ha kifogytunk a készletekből, a rendelések felvételét leállítjuk.

A rövid határidővel (aznap) leadott rendeléseknél előfordulhat, hogy csak hétfőn tudjuk kiszállítani a küldeményt, ezért is fontos, hogy jó előre rendeljen. Ezzel kapcsolatban reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

KÉRDÉSEK A TERMÉKEKKEL KAPCSOLATBAN

Hogyan fog kinézni a csokor?

A virágok nagy része importból származik és lehetséges, hogy bizonyos virágok nincsenek készleten, ezért minden megrendelésnél a helyettesítés megengedett. Az ebből adódó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A lehetőségek szerint mindent megteszünk, hogy a vevőink igényeit kielégítsük.

Mit írjak a kártyára?

Valamennyi csokorhoz tartozik egy üdvözlőkártya, amelyre személyes üzenetet tud írni az Édesanyjának. Sokszor ez a legjobban dédelgetett része az ajándéknak, ezért mindenképpen szánjon egy percet ennek átgondolásával. Legyen ez egy kedves gyerekkori emlék, egy szép versrészlet vagy csak 3 ok, amiért hálás neki.

EGYÉB KÉRDÉSEK

Hogyan tudok fizetni?

Honlapunkon négyféleképpen tud fizetni: bankkártyával (Simplepay ikon), Paypallal, Stripe-pal vagy banki átutalással. Amennyiben az átutalást választja, utalási adatainkat a rendelést megerősítő emailben küldjük el. Kérjük, a rendelésszámot minden esetben tüntesse fel a közleményben.

Ugye nem kapja meg Édesanyám a számlát a virággal?

Természetesen nem. A számlázási címre a hatályos törvények miatt van szükségünk, a számlát csak a Vásárló email címére küldjük el, elektronikus formában. Az Édesanyja csak a választott terméket és az üdvözlőkártyát fogja kézhez kapni.

Olvassa el Gyakran Ismételt Kérdések rovatunkat itt.