RENDELÉS LEADÁSA ÉS MÓDOSÍTÁSA

A következő csatornákon keresztül tud kapcsolatba lépni velünk ügyfélszolgálati időn belül:

E-mail: info@fleurop.hu / Phone +3620 378 6741 / Online Chat

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje:

  • Hétfőtől péntekig: 9:00 - 17:00 óra között
  • Szombaton: 10:00 - 13:00 óra között
  • Vasárnap: zárva

Vegye fel velünk a kapcsolatot, örömmel segítünk!

Aznapi rendelést hétköznap 15:30-ig, szombaton déli 12:00 óráig tud leadni.
Fontos, hogy minél korábban adja le a rendelését, annál jobb, mivel így több időnk jut a virágok beszerzésére és a kiszállítás megszervezésére.

A rendelést követően küldünk egy visszaigazoló emailt a rendelés során megadott email címre. A visszaigazolás tartalmazza a rendelés részleteit és a rendelésszámot.

Ha nem találja az emailt, javasoljuk, hogy várjon pár percet, illetve ellenőrizze a spam vagy promóciós mappát a postaládájában. Ha ezután sem találja, kérjük, írjon nekünk az info@fleurop.hu e-mail címre, vagy hívja a +3620 378 6741 telefonszámot további asszisztenciáért.

Ha változtatni szeretne a rendelésén, küldjön nekünk egy emailt az info@fleurop.hu címre, vagy hívja a +3620 378 6741 telefonszámot. Mindkét esetben legyen kéznél a rendelésszáma (a visszaigazoló emailben találja) és pontosan írja le, hogy min szeretne változtatni.

Igen, hiszen az Fleurop-Interflora a világ legnagyobb virágküldő hálózatával rendelkezik: a világ 160 országában, több mint 60.000 virágos partnerünk áll rendelkezésére. Honlapunkon a Küldés Külföldre menüpontban tudja kiválasztani a kívánt országot és leadni a rendelését.

Természetesen. A megajándékozott minden esetben csak az üdvözlőkártyán szereplő szövegből tud meg információt a küldő személyéről. Ha a kártyán nem szerepel a küldő neve vagy bármilyen személyes információ, akkor a címzett nem fogja tudni, hogy ki a küldő.

Amennyiben a címzett felveszi velünk a kapcsolatot, és érdeklődik, mi minden esetben megkeressük és megkérdezzük a megrendelőt, hogy kiadhatjuk-e a személyét. Ha ezt szeretné elkerülni, a Szállítási Megjegyzések rovatban jelezze, hogy anonim szeretne maradni, és nem fogjuk telefonon keresni. A diszkréció nagyon fontos a szakmánkban, számíthat ránk.

Emiatt arra kérjük, hogy ne adjon meg fiktív adatokat a rendelésnél: teljesen felesleges, viszont valós telefonszám, email cím hiányában nem fogunk tudni beszélni Önnel, ha gond adódna a teljesítés során.

A Kapcsolataim a Fleurop emlékeztető szolgáltatása, aminek segítségével barátokat, családtagokat, ismerősöket vagy munkatársakat vehet fel a naptárjába, és a Fleurop értesíti Önt, amikor fontos események, például születésnapok, évfordulók vagy más különleges alkalmak közelednek. A virágrendelés a Kapcsolataim szolgáltatáson keresztül mindig gyorsabb és olcsóbb, mivel 2% kedvezményt nyújt az így leadott rendelésekre.

A regisztrációhoz először jelentkezzen be honlapunkon, majd a főoldalon található Kapcsolataim/Új emberek hozzáadása gombbal tud hozzáadni embereket, alkalmakat a listához.

Igen, van. A rendelésnél válassza a Megrendelés saját részre lehetőséget, majd a kosárban kattintson a Személyes átvétel gombra és válassza ki az Önhöz legközelebb eső virágüzletet. Ügyfélszolgálatunk részletes információkat nyújt majd Önnek az üzletben történő átvétel konkrét időpontjáról, így sorban állás nélkül veheti fel rendelését.

KISZÁLLÍTÁS

A sztenderd szállítási díjunk Magyarország területén 3400 forint. Egyes kistelepüléseken, vagy olyan helyeken, ahol jelenleg nincs virágos partnerünk a közelben, esetlegesen plusz szállítási költség merülhet fel. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb kapcsolatba lép Önnel és értesíti a továbbiakról.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy lefedjük Magyarország egész területét, azonban vannak olyan települések, ahol szolgáltatásunk jelenleg nem áll rendelkezésre. Ilyen esetekben azonnal értesíteni fogjuk Önt, és visszatérítjük a rendelés összegét.

Ezenkívül a Fleurop-pal a világ szinte bármely pontjára, több mint 140 országba küldhet virágot. A kívánt országot a Küldés Külföldre menüpontban tudja kiválasztani.

A szállítások idejét jelenleg nincs módunkban órára pontosan teljesíteni (kivételt képeznek az esküvői illetve kegyeleti virágok, temetések). A szállítási dátum garantált, a kiválasztott időpont vagy napszak azonban preferált.

A kiszállítás a virágüzletek nyitvatartási idején belül történik, jellemzően 8:00 és 18:00 óra között.

Nagy forgalmú napokon (pl. Anyák napja, Nőnap, Valentin nap, stb.) a szállítások egész nap folyamatosak, reggel 6 és este 10 között.

Konkrét időpontra való szállítást csak temetés és esküvő esetében tudunk garantálni. Minden más esetben megadhat egy preferált szállítási időintervallumot a 'Szállítással kapcsolatos megjegyzések' részben a rendelés leadásakor. Kérjük vegye figyelembe, hogy nagyon igyekszünk, de a szállítási időpontok nem garantáltak (csak a nap). Amennyiben a megrendelés a megadott kiszállítási időponttól eltérően kerül kiszállításra, úgy panaszt nem áll módunkban elfogadni.

Abszolút megértjük a meglepetés fontosságát. Ennek érdekében nem szoktuk elárulni, hogy mit kap a címzett, csupán annyit, hogy küldeménye érkezik; így megmarad a meglepetés faktor. Azonban fontos hangsúlyozni, hogy a szállítási időpont egyeztetése létfontosságú a rendelés sikeres teljesítéséhez.

Amint a virágokat sikeresen kiszállítottuk, emailen értesítjük Önt, legkésőbb egy órán belül a kiszállítást követően.

Kérjük, gondosan ellenőrizze, hogy a szállítási cím, beleértve a telefonszámot is, pontos és teljes legyen. Ne felejtse el beleírni az emeletet, ajtót, kapucsengő számot, valamint külföldi telefonszám esetén a nemzetközi előhívószámot. Hiányos/rossz cím vagy telefonszám esetén nem tudjuk garantálni, hogy időben megérkezik a rendelése.

Virágosaink minden esetben egyeztetnek a címzettel a kézbesítés időpontjáról. Nem árulják el, hogy mit kap a címzett, csupán annyit, hogy küldeménye érkezik; így megmarad a meglepetés faktor.

Amennyiben ennek ellenére sincs a címzett a címen, megpróbáljuk elhelyezni a küldeményt egy biztonságos helyen (pl. recepción, szomszédban, stb.) és erről értesítjük a címzettet és a megrendelőt. Amennyiben ez nem lehetséges, a küldemény visszakerül a kiszállító üzletbe és egyeztetünk egy új időpontot.

Nagy forgalmú napokon (pl. Anyák napja, Nőnap, Valentin nap, stb.) nincs lehetőség a telefonos egyeztetésre a szállítás előtt, így ilyenkor nagyobb valószínűséggel történhet meg, hogy elkerüljük egymást a címzettel és meg kell ismételni a kiszállítást egy későbbi időpontban. Ebben az esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Igen, azonban javasoljuk, hogy rendelés előtt vegye fel a kapcsolatot a kórházzal, ugyanis előfordulhat, hogy az intézmény nem fogad küldeményeket. A szállítási címbe írja bele az osztály pontos nevét és a szobaszámot.

TERMÉKEK

Virágkötőink egyedi csokrokat készítenek, amelyek kifejezetten az Ön rendelése alapján kerülnek elkészítésre. Ezért két teljesen azonos kompozíció nem létezik. Partnereink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a kiválasztott termékhez hasonló (stílus, szín, forma) kerüljön kiszállításra. Mivel a virágok friss, szezonális termékek, előfordulhat, hogy az adott csokor összetevőjének egy része nincs készleten, és így az helyettesítésre kerül. Mindemellett biztosíthatjuk Önt, hogy a végeredmény gyönyörű lesz.

A honlapon megjelenített kiegészítő termékek (például vázák, kosarak, kaspók, stb.) formája, színe és típusa eltérhet a készlet függvényében, és ezek helyettesítése megengedett.

A "Kicsi, de gyönyörű", "Arany középút" és "Luxus" méretű csokroknál a virágok pontos számát nem tudjuk megadni. Kivételt képeznek azok a csokrok, amelyek nevében szerepel a konkrét szám (pl. 12 szálas rózsacsokor), valamint azok a vágott virágok, amelyek szálanként rendelhetők.

Általánosságban elmondható, hogy a kisméretű csokrok "egy markék virágot" tartalmaznak, a közepes méret egy átlagos méretű csokor, míg a luxus egy impozáns, lenyűgözőbb méretet képvisel.

Az üdvözlőlap gyakran a legkedvesebb része az ajándéknak, és maradandó emlék is egyben. Érdemes egy kis időt szánni arra, hogy átgondoljuk az üzenetet, amely kifejezi az érzéseinket és jókívánságainkat.

FIZETÉS

Honlapunkon három fizetési mód közül választhat: bankkártyás fizetés, PayPal vagy átutalás. Amennyiben a banki átutalást választja, a rendelés leadása után kapott visszaigazoló emailben találja az átutaláshoz szükséges adatokat. Ne felejtse el a közlemény rovatban feltüntetni a rendelésszámot, amelyet ugyanitt talál.

Természetesen nem. A számlázási adatokat a vonatkozó törvények és szabályok betartása érdekében kérjük el a rendelés során. A számla kizárólag az Ön email címére lesz elküldve, a címzett csak a kiválasztott terméke(ke)t és az üdvözlőkártyát kapja meg.

GARANCIA

Ha bármilyen probléma merülne fel a rendelésével kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a kézbesítést követő 72 órán belül, és minden szükséges lépést megteszünk annak érdekében, hogy garantáljuk az elégedettségét.

A virágok frissességére és minőségére garanciát vállalunk. Amennyiben a virágok frissessége vagy minősége nem felelnek meg az elvárásainak, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a kézbesítést követő 72 órán belül, és minden szükséges lépést megteszünk annak érdekében, hogy garantáljuk az elégedettségét.

A következő tippekkel tovább friss marad a vágott virág:

  • Vágjuk le a szárat: A virágok száraiból késsel vágjunk le egy darabot és ezt ismételjük meg naponta. Emellett ügyeljünk arra, hogy a növény levele ne kerüljön a vízbe, csak a növény szára, mert gyorsan bomlásnak indul.
  • Tiszta váza: A vázában naponta cseréljük a vizet és minden vízcsere után mossuk el azt.
  • Elhelyezés: A virágokat tartsuk közvetlen napfénytől és hőforrástól távol, és gyümölcsök közelébe se helyezzük őket. A gyümölcsben lévő etilén gyorsítja a virágok hervadását.

További tippekért kérjük, látogasson el a következő linkre: www.fleurop.hu/hu/flower-care