Szállítási feltételek

Olvassa el Gyakran Ismételt Kérdések rovatunkat itt.

Annak köszönhetően, hogy a világ összes piacán jelen vagyunk, megrendelését órákon belül kiszállítjuk a világ bármely pontján!

Mivel azonban az időzóna és a munkaidő országról országra változó, csak az alábbi feltételek mellett tudjuk garantálni a megrendelés napján történő kiszállítást:

  • A kiszállításokat a Szolgáltató virágüzlet partnerhálózatán keresztül szervezi. A megrendelés elfogadása mindig a kiszállítási országban érvényes munkaszüneti napoktól és munkaidőtől függ.
  • Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
  • Az ügyfélszolgálati munkaidőn kívül érkezett megrendelések (későbbi szállítási idő igény hiányában) legkorábban a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra és kézbesítésre, a szállítási időtartam feltételei szerint.
  • Csak temetés és esküvő esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a megrendelőt, hogy a megrendelőlap „Megjegyzések vagy utasítások” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt.
  • Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el.
  • Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el.
  • A kemping, katonai bázis, hajó, tengeri kikötő és repülőtér nem minősül garantált szállítási címnek.
  • A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási időpontok nem garantáltak. Amennyiben a megrendelés a megadott kiszállítási időponttól eltérően kerül kiszállításra, úgy a Felhasználó kártérítésre nem tarthat igényt.
  • Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a legrövidebb időn belül tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.

A szállítási díj Magyarországon belül általában 3400 forint, külföldre 4800 forint. Amennyiben a szállítási cím távol van a legközelebbi partner virágüzlettől, úgy a Szolgáltató jogosult további szállítási díj felszámítására, ilyen esetben a Szolgáltató ezt egyedileg rövid úton jelzi a Felhasználó részére. A kiszállításokat a Szolgáltató virágüzlet partnerhálózatán keresztül szervezi.

A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási időpontok nem garantáltak. Amennyiben a megrendelés a megadott kiszállítási időponttól eltérően kerül kiszállításra, úgy a Felhasználó kártérítésre nem tarthat igényt.

A kiszállítási időpont csak temetés esetén garantálható. A temetés pontos időpontját a Szállítással kapcsolatos megjegyzések rovatban kérjük jelezni.

Az ügyfélszolgálati időn kívül érkezett megrendelések legkorábban a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra és kézbesítésre, a szállítási időtartam feltételei szerint. A délelőtt/délutáni preferált kiszállítást nem tudjuk garantálni sűrűbb időszakokban és nagy napokon (pl. Nőnap, Valentin nap, Anyák napja).

Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím hiánytalan (beleértve a címzett telefonszámát, kapucsengőt, emelet és ajtó számát is). Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím és/vagy telefonszám miatt.

Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba. Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak a vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges.

Helyi megrendelések esetén a virágüzlet megpróbálja elérni a címzettet telefonon. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről. A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat.
Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.

Nemzetközi megrendelések esetén a virágárus üzenetet hagy, ha a címzett nem tartózkodik a szállítási címen. A legtöbb országban a virágárus nem hívja fel a címzettet a kézbesítés előtt.

Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a legrövidebb időn belül tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.

Ha a címzett bármilyen okból nem hajlandó átvenni a virágot, nem áll módunkban a befizetett összeget visszatéríteni.

Szállítási díjak

3400 Ft
Egységes szállítási díj Magyarországon belül
4800 Ft
Külföldre történő szállítás díja
Néhány távoli ország esetén extra szállítási díjat számítunk fel, vagy néhány ritka esetben nem tudjuk vállalni a szállítást.